vineri, 11 decembrie 2015

Turnul Negru - prima parte

        Decembrie, luna mea preferata. Am ramas un copil ce stie sa se bucure de Craciun asa cum o facea si in copilarie. Cand toti rup usile magazinelor in cautare de cadouri cat mai scumpe si extravagante eu stau si beau un ceai in fata laptopului, citesc o carte sau pur si simplu sunt ocupat cu jobul.
        Surprinzator e faptul ca multi nu stiu ce ascunde acest anotimp superb. Magia exista in fiecare anotimp dar parca iarna este magica in proportie de 50% pe cand celelalte impart celalalt procent de 50%.
        Iarna am vazut pentru prima data una din cele mai importante persoane din viata mea. Se facea ca era luna cadourilor, in perioada interbelica a iernii ( intre Craciun si Revelion) undeva in Brasov, ca mai apoi prin aproape toate locurile din Brasov, un oras magic pentru mine de care ma leaga atat de multe amintiri si un dor nebun, planuri, iluzii, si un scop comun.
        Un prim sarut furat pe "balconul" al Turnului Negru...magicul Turn Negru ce va avea mereu tot respectul meu, un prieten ce a fost alaturi de mine intr-un moment foarte delicat. Prietenul care mi-a spus "acum e momentul...ai incredere in tine...sarut-o" si am facut-o. Nu regret nimic. 
        Ce lipseste in viata multor persoane in perioada sarbatorilor este increderea in propria judecata. Sunt obisnuiti sa fuga de responsabilitati iar cand lantul se strange explodeaza asemeni unui balon umflat excesiv iar si iar si iar si de aici apar aceleasi intrebari ce ne macina in aceasta perioada a anului: "Daca nu o sa ii placa ce i-am luat?". So fucking what? Esti persoana care o stie cel mai bine, persoana de la care asteapta mult mai mult decat un simplu dar. Cumpara-i un ghiveci cu o floare frumoasa si apari la usa ei la prima ora a Craciunului si spune-i ca esti al ei, ca nu vei pleca niciodata, ca vei fi acolo cand va avea nevoie. Un cadou nu trebuie facut de ziua ei, de Craciun, la aniversarea voastra...un cadou poate fi facut intr-o zi oarecare, intr-un moment oarecare doar pentru ca e a ta, ca te bucuri ca e ea, ca e totul pentru tine si ca nu concepi ca tu sa iti doresti mai mult. E acolo, ia-o in brate si nu ii da drumul niciodata...cand nu esti langa ea sa simta imbratisarile tale. Fiti recunoscatori ca aveti acea persoana de langa voi care stie ca nu sunteti ok din primele secunde in care va vede, acea persoana care este langa voi dimineata, care ar da orice sa va vada fericiti. Lasati banii, problemele, lipsa timpului liber, cheful sau alte motive infecte si fiti acolo fara un motiv anume, fara sa va cheme cineva, vara sa va simtiti vinovati, fara sa aveti nevoie de ceva pentru ca din proprie experienta va spun ca in orice clipa acea persoana poate sa dispara pentru totdeauna...


                    Nu mai alergati dupa fericire, iubire, respect, incredere...acestea nu se gasesc se castiga...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu