vineri, 1 august 2014

Divergent

Citeste asta, stinge calculatorul, lasa telefonul pe masa, ia-ti un rucsac in care sa iti pui 2-3 chestii, fugi in cea mai apropiata gara, ia-ti bilet pana in ultimul oras in care opreste, bucura-te de drum, coboara, du-te in primul restaurant/bar pe care il vezi, deschide meniul si ia-ti prima bautura care iti sare in ochi, mananca felul preferat, intreaba lumea unde este cel mai frumos parc, aseaza-te pe o banca si asteapta.



De ce sa astepti? 
De ce sa pleci?
De ce primul tren?
De ce ultimul oras?
De ce primul bar/restaurant?
De ce prima bautura?
De ce sa astepti?
De ce un strain?
PENTRU CA NIMIC NU E INTAMPLATOR.



"M am saturat de promisiuni,
M am saturat de vise,
M am saturat de usi si porti inchise
Dar iti promit ca acele usi se vor sfarma
Le voi rupe si le voi arunca.
Nu am nevoie nici de lacate
Nu am nevoie nici de lanturi
Ci doar de o intrare 
    Prin care sa o pot vedea cand soarele dispare"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu