marți, 25 august 2015

Take this life...

Gandul de a ma inrola in armata devine din ce in ce mai apasator. Singurul lucru care ma opreste este ca nu vreau sa ajung pe un front uitat de lume si peticit cu obuze luptand pentru un dictator corupt, pentru un joc de interese. Razboiul a fost mereu un domeniu de interes ce a avut un rol important in dezvoltarea mea ca persoana, ca om si cu toate astea nu am facut niciodata acest pas insa ma gandesc mai serios ca niciodata. As lasa totul in urma axandu-ma pe ce as avea de facut mai departe. Nu as fugi, nu mi-ar fi frica, nu as renunta la ce am acum. Doar am nevoie de o schimbare majora...

Make me see. Make me be
Make me understand you're there for me
Take this life, I'm right here
Stay awhile and breathe me in

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu