marți, 18 august 2015

te-am prins colorandu-mi viata

Esti acolo, sunt aici si cu toate astea povestea continua si te simt mai aproape ca oricand...vreau sa te vad, sa te strang in brate si sa iti intalnesc privirea, vocea adormita si ironiile neintelese. E greu, ai bariere pe care iti promit ca le voi sparge si te voi duce mult mai departe decat credeai ca poti ajunge. Is a pinky promise...E seara, tarziu si vorbesc cu tine si nu pot sa dorm. Nu vreau sa pierd nicio clipa cu tine. M-am deschis in fata ta cu tot ce am mai bun asa cum cred ca ai facut-o si tu. De ce nu prea stiu, stiu doar ca asta am simtit amandoi intr-o vara pierduta dar nu uitata. Te vreau acum, maine, pentru totdeauna. Acum e momentul sa actionam si sa facem din asta ceva de neuitat. Depinde de amandoi sa facem inca un pas inainte si sa nu regretam nimic. Acum ia creioanele si coloreaza-mi viata...pentru ca stii sa o faci foarte bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu