vineri, 4 septembrie 2015

A fost odata...


De ce tu?
De ce eu?
Habar n-am. Nu stiu ce vreau, nu stiu cand, unde sau de ce. Stiu doar pe cine vreau si nimic altceva nu mai conteaza, nici cand, nici unde, nici de ce. O chestie pe care m-am axat in viata spune ca nimic nu e intamplator si cu toate astea nu cred in destin, ca totul iti e scris in palma pana mori. Oamenii se intalnesc cu un scop: ori sa iti faca viata mai frumoasa si sa isi puna amprenta pe viitorul tau, ori sa iti deschida ochii pentru mai tarziu.
Toate povestile incep cu "A fost odata" ...dar nu toate se termina cu "si au trait fericiti pana la adanci batraneti".
As vrea ca macar pentru o zi sa te vezi prin ochii mei...sa iti vezi zambetul, gesturile, privirea. Nu e prea tarziu sa-ti spui ce vrei, ce cauti, cand, unde si de ce. Ce vrei de fapt? E o intrebare pe care mi-o pun destul de des. O alta intrebare care ma macina e: de ce eu?
Fugi daca vrei, ascunde-te...dar nu uita de ce te-ai intoarce inapoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu